موضوع: "با شهدا"

دیدار با خانواده شهید مسیح جلالزاده

توسط پایگاه بسیج طلاب یحیی زاده میبد انجام شد؛

دیدار با خانواده شهید مسیح جلالزاده

به مناسبت هفته بسیج  و گرامیداشت مقام شامخ شهدای اسلام جمعی از طلاب پایگاه یحیی زاده میبد با خانواده شهید مسیح جلالزاده دیدارکردند.

شهید مسیح جلالزاده فرزند محمدعلی در دوم شهریور 1339 در فیروزآباد میبد از استان یزد متولد شد و 12 اردیبهشت سال 1361 در عملیات بیت المقدس به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

در این دیدار که با حضور خواهران شهید  جلالزاده برگزار شد؛­طلاب بسیجی  با صفات اخلاقی و ویژگی های بارز آن شهید آشنا شدند.

ادامه »

به مناسبت هفته بسیج : گفتگو با مادر شهید سید رضا یحیی زاده

طلاب می توانند با مطالعه وهمت زیاد در یادگیری علوم اسلامی ؛ ادامه دهنده راه شهداء و زنده نمودن یاد وخاطره آنها باشند.

مادر شهید یحیی زاده خطاب به طلاب:آرامش وامنیت امروز را مدیون شهداءومدافعان حرم هستیم.

به مناسبت هفته بسیج جمعی از طلاب پایگاه مقاومت یحیی زاده میبد، با خانواده آن شهید، دیدار نمودند.

در این دیدار مادر شهید سید رضا یحیی زاده در مورد ویژگیها وخصوصیات شهید سید رضا یحیی زاده وبرادرجانبازش مرحوم سید جلال یحیی زاده مطالبی بیان نمود.

مادر شهید یحیی زاده در ابتدا ضمن تشکر از حضور خواهران در جمع این خانواده به خصوصیات شهید یحیی زاده وبرادرجانبازش اشاره نمود وگفت: از ویژگیهای بارز هردو فرزندم احترام به والدین ومردم بود به حدی که من موفقیت اینها را در زندگی خود به خاطر داشتن این خصلت می دانم.

خانم معصومه ملک زاده در ادامه افزود: شهید سید رضا یحیی زاده بدون هیچ چشم داشت مالی به محرومان ومستمندان کمک می کرد،خصوصا نیازمندانی که از بستگان خانواده بودند وگاهی مواقع ما اصلا در جریان نبودیم.

وی در ادامه خطاب به طلاب توصیه نمود:ما آرامش وامنیت امروز را مدیون شهداءومدافعان حرم هستیم وباید یاد وخاطره آنها را فراموش نکنیم چرا که در این صورت دشمنان بر ما مسلط می شوند.

خانم ملک زاده افزود: طلاب می توانند با مطالعه وهمت زیاد در یادگیری علوم اسلامی ؛ ادامه دهنده راه شهداء و زنده نمودن یاد وخاطره آنها باشند.

جشن پیروزی مدافعان حرم برتکفیری های مزدور در موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد

به مناسبت این پیروزی بزرگ موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع)از یکی از مدافعان حرم حضرت زینب دعوت به عمل آورد تا در جمع طلاب به بیان رسالت زینبی طلاب خواهر در این زمان اشاره کند.

پاسدار «ابوالفضل حشمتی »در این جلسه گفت :«این پیروزی غرور انگیزحاصل دل سپردن به وعده های قطعی خالق هستی و پافشاری برتفکر و اقدام انقلابی و جهادی تحت رهبری خردمندانه و شجاعانه امام خامنه ای و ولایت پذیری هوشیارانه سردارانی مانند سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت طلبی فرزندان بسیجی خمینی کبیر با ملیت های مختلف است. بار دیگر در نتیجه ایمان و استقامت نصرت الهی نازل شد و بنیاد یک جریان ضد بشری و تروریستی که ساخته و پرداخته مدعیان حقوق بشربود از بین برد  .این شکست مفتضحانه سر سپردگان استکبار و طاغوت در عراق و سوریه پایان جدال مستمر حق و باطل نیست، چرا که طبیعت ذاتی جاهلیت مدرن ایجاد فتنه و تفرقه و تولید و ترویج افکار و احزاب شیطانی مانند تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی است، تابهانه موهوم جهت حضور طولانی مدت در جغرافیای استراتژیک خاورمیانه را فراهم کرده و امنیت پوشالی صهیونیسم را تامین نماید. جمهوری اسلامی در این پیروزی بزرگ نقش اول را داشت و اقتدار و امنیت آفرینی در منطقه را به نمایش گذاشت و ابرهای یاس و ناکامی را بر سر دشمنان اسلام گستراند و مایه شادی و اعتماد به نفس مردم مظلوم منطقه شد. در این زمان باید علما وطلاب حوزه های علمیه مراقب نفوذ دشمن باشند که دشمنان اسلام از هر راهی برای براندازی اسلام وارد می شوند وفکر نکنید که حوزه ودانشگاه ما در امان خواهد ماند .»

قصه ی او به سر رسید...

سلام
?شهید حججی رو قراره پنج شنبه تشییع کنن و توی شهرشون نجف آباد دفن کنن..

?تقارن جالبیه!!

پنجشنبه روز هفتم محرم هست و روز طفل شیرخواره کاروان امام حسین(ع) ؛ روز حضرت علی اصغر
امام حسین (ع) برای رسیدن به هدفش ، از فرزند دردانه اش هم گذشت، و ازش دل برید…
شهید حججی هم یه فرزند شیرخواره دارن
که برای رفتن برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) از عزیز دردونه اش گذشت تا رضایت خدا رو به دست بیاره..

شهید مطهری به روایت دیگران

 

امام خمینی(ره):آثارش بدون استثناء خوب است

خدمتی که مرحوم مطهری به نسل جوان و دیگران کرده است، کم کسی کرده است. آثاری که از او هست، بی استثناء ، همه ی آثارش خوب است و من کس دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم: «بی استثناء آثارش خوب است». ایشان بی استثناء آثارش خوب است، انسان ساز است، برای کشور خدمت کرده است. در آن حال خفقان خدمت های بزرگ کرده است این مرد عالیقدر.

خداوند به حق رسول اکرم، او را با رسول اکرم محشور بفرماید.

ادامه »
1 2