بررسی موضوع و اساتید و طرح های تفصیلی پایان نامه طلاب

«خانم فاضلی»، معاون پژوهش این موسسه بیان کرد: این کارگروه با حضور «حجت الاسلام و المسلمين سید احمدمیرخلیلی »، «حجت الاسلام و المسلمين  علی محمدمیرجلیلی»، «حجت الاسلام والمسلمين محمد مهدی خواجه پور» و« حجت الاسلام والمسلمين کمال خواجه پور» اعضاي كار گروه و خانم «صدیقه فاضلی» دبير كارگروه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد برگزار شد.  

خانم فاضلی افزود: در کارگروه تخصصی تفسیر وعلوم قرآن، طرح تفصيلي خانم «نصرت دبستانی» با موضوع « راه های تثبیت نعمت های معنوی در آیات وروایات» به تصویب نرسید.

وی تصریح کرد: شش موضوع نیز در این کارگروه با عناوین « زمینه ها و پیامدهای جلب رضایت الهی در قرآن و صحیفه سجادیه ، نسبت ايمان ومعرفت از ديدگاه مفسران شيعه، آموزه هاي تربيتي سوره مباركه احقاف، راه هاي پيشگيري از رفتارهاي جنسي در جوانان ونوجوانان از ديدگاه آيات و روايات، تحليل و بررسي حقوق متقابل زوجين با تكيه بر تفسير نمونه و في ظلال القرآن، اشارات بلاغی سوره لقمان» بررسی شد و موضوع « راه هاي پيشگيري از رفتارهاي جنسي در جوانان ونوجوانان از ديدگاه آيات و روايات به دلیل تکراری بودن به تصویب نرسید و پنج موضوع دیگر نیز با تغییراتی در عنوان به تصویب رسید.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد افزود: در کارگروه تخصصی فقه واصول، طرح تفصيلي خانم  زهرا مرادی منش با موضوع « مبانی فقهی و حقوقی تعدیل مهریه» به تصویب نرسید.

وی تصریح کرد: موضوع خانم ندا ثریااردکانی با موضوع «بررسی تطبیقی حقوق شهروندی و حق الناس از منظر فقه» مشروط به بیان نوآوری تحقیق در طرح تفصیلی به تصویب رسید.

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.