برگزاری کمیسیون تخصصی گرایش تفسیر و علوم قرآن

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد از برگزاری کمیسیون تخصصی گرایش «تفسیر وعلوم قرآن» در این مؤسسه خبر داد.

 خانم فاضلی بیان کرد: این کارگروه با حضور «حجت الاسلام و المسلمين میرخلیلی »، «حجت الاسلام و المسلمين مبرجلیلی» و « حجت الاسلام و المسلمين محمد مهدی خواجه پور» اعضاي كار گروه و خانم «صدیقه فاضلی» دبير كارگروه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد برگزار شد.   

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد افزود: در کارگروه تخصصی تفسیر وعلوم قرآن، طرح تفصيلي خانم زهرا زارعی با موضوع « بررسي عوامل و آثار آرامش در خانواده از ديدگاه قرآن و روايات » به شرط تغییر جزئی در طرح، به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: پنج موضوع نیز در این کارگروه با عناوین « بررسی انتقادی دیدگاه های مفسرین  شیعه در ایمان و معرفت، استعاره در سوره لقمان از دیدگاه تفاسیر، راه های تثبیت نعمت های الهی در آیات وروایات، اصول وروشهاي تعامل وهمزيستي با غير مسلمانان از ديدگاه قرآن وروايات وارائه مدل اسلامی روابط اجتماعی  از منظر آیات و روایات بررسی شد که یک موضوع به دلیل تکراری بودن به تصویب نرسید.

  • نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت
    1397/06/10 @ 10:55:32 ق.ظ

    حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

    خداقوت

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.