موضوع: "جنگ نرم"

استاد حوزه و دانشگاه : بهترین بسیجی را مقام معظم رهبری می دانم...

به مناسبت هفته بسیج مصاحبه ای با استاد حوزه ودانشگاه آقای محمدرضا اسلامی توسط خبرنگار پایگاه بسیج یحیی زاده انجام شد.

آقای محمد رضا اسلامی گفت: «روحیه بسیجی روحیه ای است توام با اقتدار وخود باوری وتلاش در راه هدف متعالی، او در ادامه افزود :یک معلم واستاد بسیجی زمانی می تواند شاگرد بسیجی تربیت کند که افکار واندیشه های ناب بسیجی در روح وجان خودش به عنوان یک باور عمیق وجود داشته باشد.»

آقای محمد رضا اسلامی مهرجردی از اساتید حوزه ودانشگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه مقاومت بسیج یحیی زاده ضمن معرفی خود گفت: از همان ابتدای جنگ تحمیلی در سن 14 سالگی به جبهه های جنگ اعزام شدم وتا اواخر سال 1363 در عملیاتهای فتح المبین،بیت المقدس،رمضان،محرم،والفجر4،خیبر وبدر شرکت نمودم ودر خطوط پدافندی جفیر،کوشک ورقابیه در سالهای 61 و62حضور داشتم و در عملیاتهای رمضان،محرم ،والفجر4 وبدر مجروح شدم واکنون جانباز 35% می باشم و در تاریخ 23/12/1363 در عملیات بدر به اسارت نیروهای بعثی در آمدمو در تاریخ 29/06/1369 بعد از تحمل تقریبا 6 سال اسارت به میهن اسلامی برگشتم.

وی افزود: در سال 1370 در رشته زبان وادبیات عرب دانشگاه تهران پذیرفته شده وکارشناسی ارشد همین رشته را در سال 1375 در دانشگاه قم به پایان رساندم و دکترا را در دانشگاه تهران گذراندم.

مدرس حوزه ودانشگاه ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: به نظر بنده یک معلم واستاد بسیجی زمانی می تواند شاگرد بسیجی تربیت کند که افکار واندیشه های ناب بسیجی در روح وجان خودش به عنوان یک باور عمیق وجود داشته باشد وبا رفتار وگفتارش تفکر بسیجی را ترویج دهد.

وی در ادامه تاکید نمود: روحیه بسیجی روحیه ای است توام با اقتدار وخود باوری وتلاش مستمردر راه هدف متعالی که همان استقرار عذالت ومعنویت در سراسر جهان است.

اسلامی مهرجردی تصریح کرد:بنده افتخار این را داشته ام که با بسیجیان زیادی حشرو نشر داشته باشم ونمونه های زیادی از آنان را دیده ام که هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به فردی بوده اند اما بهترین بسیجی را مقام معظم رهبری می دانم چون ذره ای از آرمانهای بسیج عدول نکرده اند وهچنان همچون کوهی استوار اهداف بسیج وبسیجیان را دنبال میکنند.

وی بهترین خاطره زمان اسارت خود را لحظه آزادی از اسارت دانست واظهار کرد:طبعا یکی از بهترین لحظات زندگی  آزادگان لحظه آزادی از اسارت بود اما آنچه که باعث رنجیدگی خاطر ما در آن لحظات شیرین بودکه چشمان ما را پر از اشک وقلبهای ما را پر از اندوه نمود؛فقدان دوستان شهیدمان وامام شهیدان حضرت امام خمینی(ره)بود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد:که بتوانیم راه شهدا و خط آنها را با تمام وجود پاسداری وحراست نمائیم وفردای قیامت با بسیجیان محشور شویم.

ابرو گشاده باش ... چو دستت گشاده نیست..

#رفتار_طلبگی

‼️| چو وا نمی کنی گرهی خود گره نباش

ابرو گشاده باش چو دستت گشاده نیست

به عنوان آخوندی ، دست ما گشاده نیست … اما ابرویمان که می تواند گشاده باشد.

1383/10/23

منبع: رهبر حوزه ها

 

جنگ نرم دشمن؛ واقعیتی انکارناپذیر

سخنان ناب رهبری

 

هدف جنگ نرم در ایران

1-استحاله جمهوری اسلامی

2- تغییر باطن و سیرت با حفظ صورت آن

3-انحلال درونی

4-استحاله جمهوری اسلامی

5-تغییر باورها

6-سست کردن ایمان مردم

جنگ نرم انگیزه‌های مقابله را از بین می‌برد و زمینه‌ساز ایجاد اختلاف می‌شود و صدا و سیما در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.