مراسم سالگرد امام جمعه فقید میبد برگزار شد

بزرگداشت مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محمدابراهیم اعرافی رحمه الله علیه امام جمعه فقید میبد امروز صبح با حضور مدیر حوزه های علمیه ، استاندار ، ائمه جماعات استان ، فرمانداران ، نیروهای نظامی و انتظامی ، جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسئولین و ۲۰۰ نفر ازطلاب جامعه المصطفی العالمیه از ۶۰ کشور جهان در میعادگاه نماز جمعه شهرستان میبد برگزار شد .

به گزارش میبد آدینه ، مرحوم آیت الله اعرافی از رهبران مبارز در دوران انقلاب در منطقه بودند که نقش موثری در بیداری و بسیج مردمی بر علیه رژیم دژخیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

یکی از روحانیون قم در این مراسم با اشاره به سیره علمی و معرفتی این عالم بزرگ گفت : مرحوم آیت الله اعرافی نمونه بارز روحانی مبارز و انقلابی بود که با لبیک به ندای آزادی خواهی امام راحل در منطقه در مقابل طاغوت ایستاد.

حجت الاسلام سیدحسین مومنی گفت : مرحوم آیت الله اعرافی با وجود اینکه در بعد علمی و معرفتی در جایگاه بالایی قرار داشت و محضر بزرگان را از نظر فکری درک کرده بود اما خشیت و تواضع فراوانی در بین مردم داشت .

وی افزود : ایشان به دلیل اعتقاد قلبی به خدا و نظام و انقلاب توانست مردم منطقه را با شجاعت هرچه تمامتر علیه رژیم منحوس پهلوی با خود همراه و نهضت امام را در منطقه رهبری کند .

  • 5 stars
    عابدی
    نظر از: عابدی
    1395/07/25 @ 11:49:17 ق.ظ

    عابدی [بازدید کننده]

    با سلام و خدا قوت
    انا لله و انا الیه راجعون

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.