موضوع: "کسب رتبه برتر کشوری جشنواره علمی"

كسب رتبه كشوري در جشنوراه علمي اساتيد ادبيات عرب توسط خانم شاه حسینی

معاون آموزش خانم نظير ضمن تشكر و قدرداني از تلاش تمامي اساتيد ادبيات عرب مدارس علميه خواهران استان يزد به خانم مهديه شاه حسيني حائز رتبه كشوري تبريك گفت.

فاطمه نظير در زمينه جشنوراه علمي اساتيد ادبيات عرب بيان كرد:” اين جشنوراه كه از طرف معاونت آموزش مركز طراحي شد، بسيار با بركت و سودمند بود. اين جشنوراه در سال 94 با كلاسهاي آموزشي آنلاين آغاز گرديد . سپس اساتيد صوت كلاس درس خود را به مديريت استاني ارسال نمودند و پس از ارزيابي به مركز ارسال شدو در مركز ضمن برگزاري جشنواراه و دعوت از اساتيد برگزيده استان ،رتبه هاي كشوري اعلان شد.”

خانم نظير به هدف از برگزاري اين جشنواره اشاره و تصريح كرد:"هدف از برگزاري اين جشنواره،آموزش روشهاي نوين كلاسداري ،ترغيب اساتيد در به كارگيري شيوه هاي موثر در تدريس و ارزيابي اساتيد ادبيات عرب بود.”

وي اظهار كرد:"ادبيات عرب از دروس پايه و اساسي حوزه است و ضروري است اساتيد در اين زمينه تجربه كافي و وافي و تخصص لازم را داشته باشند تا طلاب موفقي در اين زمينه تربيت نمايند. به حمد الله اساتيد ادبيات عرب مدارس علميه خواهران استان يزد در اين جشنوراه شركت خوبي داشتند. شش نفر به مرحله كشوري راه پيدا كردندو خانم مهديه شاه حسيني از مدرسه علميه حضرت زهرا(س) ميبد رتبه سوم كشوري را كسب نمود.”

خانم نظير در پايان ضمن تشكر و قدرداني از تلاش تمامي اساتيد عرب مدارس علميه خواهران استان به خانم مهديه شاه حسيني تبريك گفت و براي تمامي اساتيد آرزوي سلامتي ،بركت و موفقيت كرد.