دوره آموزشی نرم افزار word ویژه اعضاء پژوهشکده حضرت زهرا(س) میبد

دوره آموزشی نرم افزار  word با حضور 20 نفر از اعضای پژوهشکده با همکاری مؤسسه آموزش عالی میبد در مدرسه علمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) میبد برگزار گردید.

امروزه آشنایی با مجموعه نرم افزارهای office امری ضروری به شمار می رود wordیکی از رایج ترین نرم افزارها در زمینه تایپ متن بوده و تقریبا اکثر افراد آشنایی نسبی نسبت به آن دارند اما طلاب و فارغ التحصیلان حوزه های علمیه  در امور پژوهشی خود نیازمند آشنایی کافی با نرم افزارword و نکات علمی مورد نیاز جهت تهیه فایل تحقیقات هستند .

بر همین اساس مرکز پژوهشی حضرت زهرا (س) میبد اقدام به برگزاری دوره آموزشی word روزهای یکشنبه و پنجشنبه ساعت 8 الی 10 نموده است در این دوره تمام  نکات لازم برای انجام یک تحقیق با کیفیت و تهیه فایل آن ارائه داده می شود علاوه بر این کار با اینترنت و نرم افزارهای نور نیز در این دوره آموزش داده خواهد شد تا افرادی که این دوره را می گذرانند بی نیاز از هیچ دانشی برای انجام امور پژوهشی خود باشند .

 

 

  • 5 stars
    نظر از: مستاجر خدا:)
    1397/05/20 @ 03:05:22 ب.ظ

    مستاجر خدا:) [عضو] 

    موفق باشید
    http://blogroga.kowsarblog.ir/
    خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.