به مناسبت هفته بسیج : گفتگو با مادر شهید سید رضا یحیی زاده

طلاب می توانند با مطالعه وهمت زیاد در یادگیری علوم اسلامی ؛ ادامه دهنده راه شهداء و زنده نمودن یاد وخاطره آنها باشند.

مادر شهید یحیی زاده خطاب به طلاب:آرامش وامنیت امروز را مدیون شهداءومدافعان حرم هستیم.

به مناسبت هفته بسیج جمعی از طلاب پایگاه مقاومت یحیی زاده میبد، با خانواده آن شهید، دیدار نمودند.

در این دیدار مادر شهید سید رضا یحیی زاده در مورد ویژگیها وخصوصیات شهید سید رضا یحیی زاده وبرادرجانبازش مرحوم سید جلال یحیی زاده مطالبی بیان نمود.

مادر شهید یحیی زاده در ابتدا ضمن تشکر از حضور خواهران در جمع این خانواده به خصوصیات شهید یحیی زاده وبرادرجانبازش اشاره نمود وگفت: از ویژگیهای بارز هردو فرزندم احترام به والدین ومردم بود به حدی که من موفقیت اینها را در زندگی خود به خاطر داشتن این خصلت می دانم.

خانم معصومه ملک زاده در ادامه افزود: شهید سید رضا یحیی زاده بدون هیچ چشم داشت مالی به محرومان ومستمندان کمک می کرد،خصوصا نیازمندانی که از بستگان خانواده بودند وگاهی مواقع ما اصلا در جریان نبودیم.

وی در ادامه خطاب به طلاب توصیه نمود:ما آرامش وامنیت امروز را مدیون شهداءومدافعان حرم هستیم وباید یاد وخاطره آنها را فراموش نکنیم چرا که در این صورت دشمنان بر ما مسلط می شوند.

خانم ملک زاده افزود: طلاب می توانند با مطالعه وهمت زیاد در یادگیری علوم اسلامی ؛ ادامه دهنده راه شهداء و زنده نمودن یاد وخاطره آنها باشند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.