کارگاه آموزش طرح نویسی پایان نامه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران حضرت زهرا(س) میبد

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد:

کارگاه آموزش طرح نویسی پایان نامه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران حضرت زهرا(س) میبد برگزار شد 

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران حضرت زهرا«سلام الله علیها» میبد، از برگزاری کارگاه طرح نویسی پایان نامه در این مؤسسه خبر داد.

فاضلی معاون پژوهش این مؤسسه هدف از اجرای این کارگروه را آشنایی طلاب با روش نگارش طرح تفصیلی و طرح اجمالی جهت تسریع در امر نگارش پایان نامه و ارتقاء توان پژوهشی طلاب بیان کرد و افزود: این کارگروه 3 روزه با حضور حجت الاسلام محمد علی مبینی، استاد حوزه و دانشگاه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی با حضور 15 نفر از طلاب سطح3 برگزار شد.

استاد مبینی در این کارگاه بیان کرد: با توجّه به اینکه تدوین رساله علمی برای ارزش‌گذاری دوره تحصیلی طلاب گرامی، نخستین سال‌های خود را تجربه می‌کند ارتقاء کیفیت رساله‌نویسی دانش‌پژوهان حوزوی امری ضروری و استاندارد‌سازی و ایجاد رویه در تدوین رساله، از عوامل مؤثری هستند که ما را ملزم به برنامه‌ریزی و اقدام به فعالیت‌های گوناگون می‌کند.

ایشان افزودند: توجّه جدّی به نرم‌افزارهای لازم و برگزاری کارگاههای روش تحقیق و فن نویسندگی و رساله علمی نویسی برای دانش پژوهان و تهیه راهنمایی های مختلف از جمله اقداماتی است که می‌تواند ما را به این اهداف نایل گرداند.

معاون پژوهش مؤسسه تصریح کرد: استاد مبینی در این کارگاه سه روزه مباحث خود را در 3 بخش کلی که بخش اول طرح تحقیق، بخش دوم شیوه نگارش رسالة علمی  و در بخش سوم نکات مهم در نگارش رسالة علمی بود، پرداختند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.