کارگروه تخصصی گرایش های تفسیر و فقه و اصول در ميبد برگزار شد

«خانم فاضلی»، معاون پژوهش این موسسه بیان کرد: این کارگروه با حضور «حجت الاسلام و المسلمين سید احمدمیرخلیلی »، «حجت الاسلام و المسلمين علی­محمد میرجلیلی»، «حجت الاسلام والمسلمين محمدمهدی خواجه ­پور» و« حجت الاسلام والمسلمين کمال خواجه ­پور» اعضاي كارگروه و خانم «صدیقه فاضلی» دبير كارگروه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد برگزار شد.  

خانم فاضلی گفت: در کارگروه تخصصی تفسیر وعلوم قرآن، چهار موضوع مورد بررسی قرار گرفت که موضوع خانم سمیرا رضایی با عنوان «تقدیر روزی از نگاه قرآن و نهج البلاغه» و موضوع خانم لیلا محمدی با موضوع« افكار منفي(پارانوئيدي)و عوامل و راههاي درمان آن از ديدگاه اسلام و روان شناسي» به تصویب رسید.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد افزود: موضوع «نقد نظریه سعادت از دیدگاه بودا با تأکید بر آیات و روایات» با تغییر عنوان به «سعادت از دیدگاه بودا ونقد آن با تأکید بر آیات و روایات» از خانم مهدیه بیضایی نصرآبادی به تصویب رسید. موضوع «تأثیر علل معنوی در موفقیت با تکیه بر آیات و روایات» از خانم سیده مطهره حسینی­مرام نیز مشروط به برطرف شدن ابهامات در بیان مسأله به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: یک موضوع نیز با عنوان «بررسی فقهی-تربیتی خطبه حضرت زهرا(سلام الله علیها) از خانم مرضیه متین طبق نظر کارگروه تخصصی فقه و اصول به دلیل تکراری بودن و عدم تبیین نکته ای جدید رد شد.

در پایان جلسه دبیر جلسه با ارائه آیین نامه پژوهشی وظایف هریک از اساتید راهنما و مشاور را خاطر نشان کرد و افزود: اساتید راهنما باید 40 ساعت برای هر طلبه اختصاص دهند تا طلبه بهترین کار تحقیقی خود را زیر نظر استاد راهنما انجام دهد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.