دیدار با خانواده شهید مسیح جلالزاده

توسط پایگاه بسیج طلاب یحیی زاده میبد انجام شد؛

دیدار با خانواده شهید مسیح جلالزاده

به مناسبت هفته بسیج  و گرامیداشت مقام شامخ شهدای اسلام جمعی از طلاب پایگاه یحیی زاده میبد با خانواده شهید مسیح جلالزاده دیدارکردند.

شهید مسیح جلالزاده فرزند محمدعلی در دوم شهریور 1339 در فیروزآباد میبد از استان یزد متولد شد و 12 اردیبهشت سال 1361 در عملیات بیت المقدس به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

در این دیدار که با حضور خواهران شهید  جلالزاده برگزار شد؛­طلاب بسیجی  با صفات اخلاقی و ویژگی های بارز آن شهید آشنا شدند.

خواهر بزرگ شهید جلالزاده در ابتدا ضمن تشکر از حضور طلاب به بیان بعضی از صفات این شهید در قبل از انقلاب پرداخت و گفت:« شهید جلال زاده خیلی شجاع و جسور و پرتوان بود و همیشه در حال کمک ومساعدت به دیگران بود».

در ادامه یکی دیگر از خواهران این شهید اظهار داشت:« مسیح در آغاز انقلاب ودر صحنه مبارزات بسیار فعال بودو بعد از انقلاب برای حفظ نظم وحراست از دستاوردهای ارزشمند انقلاب احساس مسئولیت کرد وعضو سپاه پاسداران گردید».

وی در ادامه گفت:«مسیح بعد از عضویت در سپاه با پیوستن به صفوف رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه با شهامت مبارزه کرد وسرانجام پس از 35 روز پیکار با دشمنان اسلام در عملیات بیت المقدس در منطقه شوش در سال 1361 به شهادت رسید و او نهمین شهیداز محله فیروزآباد می باشد».

 گفتنی است خانواده این شهید یک ساختمان را که قبل از انقلاب برای انجام برنامه های فرهنگی اهداء نموده بودند بعد از شهادت این شهید به نام شهید جلالزاده نامگذاری نموده  واز سال 1393  در اختیار موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهراسلام الله علیها میبد قرار دادند.

در پایان هدیه ای به رسم یادبود  به خانواده این شهید بزرگوار اهداء شد.



 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.