جشن پیروزی مدافعان حرم برتکفیری های مزدور در موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد

به مناسبت این پیروزی بزرگ موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع)از یکی از مدافعان حرم حضرت زینب دعوت به عمل آورد تا در جمع طلاب به بیان رسالت زینبی طلاب خواهر در این زمان اشاره کند.

پاسدار «ابوالفضل حشمتی »در این جلسه گفت :«این پیروزی غرور انگیزحاصل دل سپردن به وعده های قطعی خالق هستی و پافشاری برتفکر و اقدام انقلابی و جهادی تحت رهبری خردمندانه و شجاعانه امام خامنه ای و ولایت پذیری هوشیارانه سردارانی مانند سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت طلبی فرزندان بسیجی خمینی کبیر با ملیت های مختلف است. بار دیگر در نتیجه ایمان و استقامت نصرت الهی نازل شد و بنیاد یک جریان ضد بشری و تروریستی که ساخته و پرداخته مدعیان حقوق بشربود از بین برد  .این شکست مفتضحانه سر سپردگان استکبار و طاغوت در عراق و سوریه پایان جدال مستمر حق و باطل نیست، چرا که طبیعت ذاتی جاهلیت مدرن ایجاد فتنه و تفرقه و تولید و ترویج افکار و احزاب شیطانی مانند تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی است، تابهانه موهوم جهت حضور طولانی مدت در جغرافیای استراتژیک خاورمیانه را فراهم کرده و امنیت پوشالی صهیونیسم را تامین نماید. جمهوری اسلامی در این پیروزی بزرگ نقش اول را داشت و اقتدار و امنیت آفرینی در منطقه را به نمایش گذاشت و ابرهای یاس و ناکامی را بر سر دشمنان اسلام گستراند و مایه شادی و اعتماد به نفس مردم مظلوم منطقه شد. در این زمان باید علما وطلاب حوزه های علمیه مراقب نفوذ دشمن باشند که دشمنان اسلام از هر راهی برای براندازی اسلام وارد می شوند وفکر نکنید که حوزه ودانشگاه ما در امان خواهد ماند .»

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.