« ساماندهی کارهای تبلیغی ومنسجم کردن مبلغات از اولویت خاصی برخوردار است »

نشستی با حضور«حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای کارگر » مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد ، با اعضای شورای مبلغات موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد با هدف تبادل نظر در مورد تدوین اساس نامه شورای مبلغات ، برگزار شد .

مسئول شورای مبلغات «خانم  نقیب القرا » در مورد اهداف این شورا وکارهای انجام شده در این راستا گفت: «باید مسائل امنیتی تبلیغ حفظ شود و آسیب هایی که در این راه وجود دارد به حداقل برسد . با توجه به این که دانش اموختگان باید طبق آیین نامه های مصوب قم ،در دوره های متعدد شرکت کنندباید  از نظر بنیه علمی ومعنوی تقویت شوند .»

 در ادامه «جناب آقای مشیری « عضو شورای مبلغان ، به تبیین عملکرد اعضای خود پرداخت و گفت :«از مواردی که باید در تبلیغ مد نظر باشد این است که همگرایی با مسئولین به وجود آید وگروههای فرهنگی شهرستان باهم در تعامل باشند تا کارها بهتر به سرانجام برسد .»

«خانم دهقانی» مدیر موسسه آموزش عالی  در ادامه  به لزوم داشتن آیین نامه اساسی برای مبلغات ،تاکید کرد وگفت :«باید سطح عملکرد مبلغان ومبلغات را بصورت جداگانه در نظر گرفت . وکار تخصصی ،مخصوص خواهران با توجه به شرایط ویژه مبلغات  انجام شود . برگزاری دوره ها باید باتوجه به شرایط خواهران وخانواده های آنها باشد ».

در این جلسه « حجت السلام کارگر » مدیریت  حوزه علمیه خواهران استان یزد،  با توجه به مطالب عنوان شده گفت :«باید این جلسات هر ماه برگزار شود و در مورد مباحث وکلاسهایی که در شورای مبلغان برگزار می شود با حوزه خواهران  هماهنگی شود .

ایشان در ادامه گفت : در این راستا باید رهنمودهای امام جمعه محترم حضرت آیت الله اعرافی مورد توجه قرار گیرد وآقای مشیری در جلسات آتی رهنمودهای ایشان را به صورت کتبی ارائه کنند ودر این مدت واحد خواهران نیز مطالعاتی در این زمینه داشته باشند تا اساس نامه ی شورای مبلغات با توجه به شرایط ویژه خواهران ، تدوین شود و ساماندهی کارهای تبلیغی ومنسجم کردن مبلغات از اولویت خاصی برخوردار است ».

 



هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.