همایش افسران جنگ نرم

موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران شهرستان میبد با همکاری دانشکده علوم قرآنی شهرستان میبد همایش«افسران جوان جنگ نرم» برگزار کرد.
همایش یک روزه «افسران جوان جنگ نرم» در مورخ 30/1/95با حضور دکتر مجید کافی ، آقای موسوی رییس دانشکده علوم قرآنی وخانم رویا دهقانی مدیرمؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار گردید.


مراسم افتتاحیه این همایش به صورت رسمی در ساعت ۹:۳۰دقیقه صبح با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی و

خوشامدگویی رییس دانشکده علوم قرآنی جناب آقای موسوی آغاز گردید .pan style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium; color: #0000ff;">در ادامه این همایش پژوهشگران برگزیده به ارائه مقالات خود به صورت پاورپویت پرداختند. خانم فاطمه جمالیان طلبه پایه اول در مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران که رتبه اول این همایش را کسب کردند به ارائه مقاله خود پرداختند.موضوعات مقالات ایشان با عنوان های «راهکارهای فردی مبارزه با جنگ نرم با توجه به بیانات رهبری»و« راهکارهای حکومتی مبارزه با جنگ نرم با توجه به بیانات رهبری» در 20 اسلاید برای حضار ارائه گردید.

سپس دکتر مجید کافی محقق مطالعات اسلامی وجامعه شناس به ایراد سخنرانی پرداخت .
کافی با اشاره به ابزارهای تبدیل قدرت سخت به قدرت نرم در تعریف قدرت نرم بیان کردند: «قدرت نرم یعنی اراده دیگران تابع ارائه ما شود. قدرت نرم بدون خونریزی، بدون جنگ، اراده یک قومی را تابع اراده خود کنیم. در جنگ سخت جسم ومعیشت انسان مورد هدف قرار می گیرد برخلاف جنگ نرم که با فکر، اندیشه، سلایق وعلایق، اراده، بینش وگرایش انسان ها کار دارد »
ایشان ضمن بیان اینکه بحث جنگ نرم بحث فراجناحی وملی است بیان کردند: «هرکس وظیفه دارد با آن آشنا شود وبا آن مقابله کند، اگرچه قدرت نرم دیگران برای ما یک تهدید است ولی ما باید آن را تبدیل به فرصت کنیم»
در انتها به ضمن تقدیر وتشکر از دکتر کافی هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اهدا شد وهمچنین به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد. به دوازده نفر نیز لوح تقدیر داده شد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.