یکی از دغدغه های رهبری نسبت به حوزه های علمیه،دارا بودن روحیه انقلابی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت : انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی به پیروزی رسید و تداوم آن با روحیه انقلابی گری گره خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در جمع فعالان پژوهشی و فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان یزد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سالهاست در مورد اقتصاد مقاومتی مطالب ارزشمندی بیانفرموده اند، ولی تاکنون از سوی دست اندرکاران اقتصادی و زیرمجموعه های آن کار در خور شایسته ای بر ای تحقق آن انجام نشده و امسال دو واژه « اقدام و عمل» برای تأکید بر اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی به شعار سال افزوده شده است وما به عنوان سرباز در جايگاه معاون پژوهش و فرهنگي و به عنوان طلبه در حوزه علميه خواهران ، در مقام عمل مسئوليم .

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد، یکی از دغدغه ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به حوزه های علمیه را دارا بودن روحیه انقلابی بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی گری همه اقشار مردم به ویژه روحانیون به پیروزی رسید و تداوم آن به افزایش روحیه انقلابی گره خورده است.

وی با هشدار نسبت به برنامه های دشمن، حوزویان را به هوشیاری همه جانبه در برابر توطئه های دشمنان فراخواند و گفت: انقلاب اسلامی بر اثر مجاهدت حضرت امام خمینی(ره)، علما و مردم به پيروزي رسيد و ما بايد از اين فضاي ايجاد شده بهترين بهره براي خدمت به اسلام عزيز را ببريم .

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی اظهار امیدواری کرد : حوزویان با فعالیت پژوهشی و فرهنگی بتوانند در پایان سال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سهم خود را ایفا کنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.