برگزاری اردوی فرهنگی ویژه طلاب وخانواده طلاب خواهر سطح 3 میبد

معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران حضرت زهرا(س)میبد:

اردوی فرهنگی ویژه طلاب وخانواده طلاب خواهرمیبد برگزار شد

معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران حضرت زهرا(سلام الله علیها)میبد،از برگزاری اردوی فرهنگی  با حضور  خانواده های طلاب در  اردوگاه روستای طزرجان خبر داد.

خانم سقایی،در گفتگو با خبر نگار موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا (سلام الله علیها)میبد ، برگزاری اردوی خانوادگی را برای آشنایی بیشتر خانواده ها با فرهنگ حوزوی واستفاده از فضای طبیعی  وتفریحی،وایجاد نشاط آنها لازم دانست .

وی گفت:در این اردو، مجموعه کادر واساتید سطح سه ،با خانواده خود حضور داشتند واستاد علی محمد میر جلیلی ؛بعنوان سخنران ، به ایراد سخنرانی در وصف امام زمان (عج الله تعالی فرجه)پرداخت .ایشان بامقایسه رفتار مردم با ائمه اطهار (علیهم السلام )در زمان حیات آنها ،به این مطلب اشاره کرد که؛ مردم تحت آزمایش الهی قرار دارند وغیبت امام عصر به این دلیل است که ما تشنه حضور ایشان باشیم ومقدمات فرج را فراهم نماییم ،تا قدر حضور این نور الهی دانسته شود .

دکتر میر جلیلی در ادامه گفت :عدم ظهور حضرت صاحب الزمان به منزله عدم حضور ایشان نیست وما می توانیم با توسل به ایشان خواسته های خود را از وجود مبارک آن امام در خواست کنیم .

 معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد ،دربیان هدف از برگزاری این اردو گفت:از آنجا که ارتباط خانواده های طلاب با حوزه اندک است ،اردوهای تفریحی این زمینه را برای آنها فراهم می کند که با اهداف حوزه همسوشوند وهمسران خود را در امر تحصیل بیش از پیش یاری رسانند .

خانم سقایی در ادامه از برگزاری مراسم مولودی خوانی ومدح حضرت صاحب الزمان توسط همسر یکی از طلاب و مسابقه تیر اندازی ،طناب زنی ،بازی های محلی بین فرزندان طلاب وهمسران آنها در این اردو خبر داد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.